Uw telefooncentrale in de cloud

Hosted Telefonie is een prachtige oplossing die wij leveren om uw telefonie naar de cloud te brengen.  Aangezien er geen fysieke telefooncentrale meer is vereist, blijven de investeringskosten beperkt. Uw telefooncentrale draait immers in de cloud en is daardoor ook altijd online. Daarnaast groeit of krimpt deze online telefooncentrale met uw bedrijf mee. U betaald per gebruiker waardoor u nooit last heeft van over of ondercapaciteit.

Uw telefooncentrale online vereenvoudigt nog meer zaken. Het uitbreiden van uw bestaande telefonie naar bijvoorbeeld een nieuwe vestiging is hierdoor erg eenvoudig geworden. Ook een toestel plaatsen op een thuiswerkplek is een fluitje van een cent.

Een impressie van de mogelijkheden van Hosted Telefonie van JS-ICT

Hosted Telefonie

Telefooncentrale in de cloud

Altijd online en altijd up-to-date.

Betalen naar gebruik

U betaalt alleen wat u echt gebruikt

U betaald per maand per gebruiker en kunt dit dus ook per maand aan laten passen. Geen lange wurgcontracten dus.

Koop uw telefonie af

Voor een vast bedrag per maand

Maar bellen tegen het tarief per minuut kan ook. U maakt die keuze.

Efficiënt communcieren

Koppeling met uw CRM of ERP pakket

Hiermee heeft u direct uw klantgegevens bij de hand wanneer deze u belt.

Zeer Betrouwbaar

Via het vaste netwerk van KPN

Het VoIP netwerk is redundant uitgevoerd en wordt 24/7 bewaakt. Lokale kabelbreuk of stroomuitval hebben geen invloed op uw telefooncentrale en u bent in dat geval dus altijd mobiel of op een andere locatie onder uw bedrijfsnummer bereikbaar.

Overal bereikbaar op één nummer

Ook op uw eigen smartphone.

Bring Your Own Device is dus mogelijk.

Volledig Schaalbaar

Meerde locaties of ZZP-er?

De centrale is modulair en dus eenvoudig uit te breiden of in te krimpen.

Gesprekken terug luisteren?

Dit kan met Call Recording

U kunt met een druk op de knop de door u of uw personeel gevoerde telefoongesprekken terug luisteren.

Nieuwste techniek

Weg met ISDN

Uw ISDN verbinding wordt overbodig.

Wat nog meer?

Nog veel meer, zoals:

Keuzemenu, wachtmuziek, callcenter,receptie, fax to email, etc.